Merhaba hanımlar. Bugün kızımı rutin kontrole götürdüm. Boy,kilo vs doktorun bu gibi işlerinizi aile hekimliğinde yaptırın neden buraya geliyorsunuz demesi yetmezmiş gibi kızımın boyunun sınırlamanın çok altında olduğunu söyledi. Kızım 20 aylık boyu 80 cm gerçekten o kadar kısa mı? Araştırdım normal olarak 83 cm falan olması gerektiği bildiriliyor.