yookkdahaneler Kızlar az önce resimli post attım çok korktum arkadaşlar saç kıran dedi ilk defa duyuyorum bilgi sahibi olan varsa yazabilir mi çok çok korktum gece gece 😔
gamzeli34 yookkdahaneler arkadaşım olmuştu o bölgeye sarımsağı ikiye bölüp bastıra bastıra sürdük, dermatoloji bölümüne de gösterin mutlaka sabah akşam sarımsak yaptık 1 ay sonra düzeldi. Aynı zamanda doktor ilaç vermişti
Zhnce yookkdahaneler ben yaşadım maalesef tekrarlama durumu var Ben 2 sene yaşadım biri kapandı başka yerde çıktı Birsuru ilaç serum kullandım fayda etmedi bi ton para döktüm diyebilirim En son kocakarı laflarını dinleyip kaziyip sarımsak sürdüm Sarımsak ezip üstüne yapıştırıp öyle dolaştım 1 gün boyunca yavas yavaş çıktı saclar 4 5 senedir çıkmadı bi daha
Zerr yookkdahaneler Eşimde olmuştu sakallarında, stresten sonra geçti korkulacak bişey yok doktora gidin ilaç krem vs verir. Bi de sarımsak iyi gelir diye duymuştum araştırın, geçmiş olsun
Caglarass yookkdahaneler Ay benimde olmuştu lanet şey. Bitirelim diye uğraştıkça farklı yerlerde çıktı bide hamileydim, doğum stresi, iş stresi derken kel kalıcaktim az daha. Eşim jiletle minik minik kesikler atıp sarımsak sürüyodu öyle geçti 😒 Sizde büyümeden yapın bence
Birdenizhikayesi yookkdahaneler canım hafif kesik atıp sarımsak sürüyolar iyi geliyo ama yinede bi doktora görün
yookkdahaneler Birdenizhikayesi ayyy kesik atamam kiiii pazartesi gideceğim doktora teşekkür ederim canım
Haffuse Kiz korkma dedim ya🤣 Bisey ypamana gerek yok, asiri streslenince bi anda oyle dökülüyor, zaten sacinin ic kisminda, akisina birak, birde sacim dokuluyor diye tekrar strese girme, Elinle bi konntrol et bakalim diplerini, baska var mi?…
yookkdahaneler Haffuse bacım korktum ya bebeğim hasta şuan ona üzüldüm o yüzden olmuştur belki , ay oraya dokununca BİLe tuhaf oldum nasıl edeyim tüm kafamı 🥲
Haffuse yookkdahaneler ayy yavruuu, kiyamam insaAllah tez zamanda sagligina kavusur… Ahahah di mi cok garip, pürüzsüz, sanki senin parcan degil gibi🤣😂
Elaninannesiiii yookkdahaneler canım bende de çıkmıştı yıllar önce. Doktor falan hiç bir işe yaramıyor. İlaç fayda etmiyor o bölgeye. Bizim komşumuz jiletle küçük kesikler attı oraya sarımsak sürdü kanatarak çok canım yandı ama annem de her gün sarımsak sürmeye devam etti. Düzeldi sonra minik minik saçlarım çıkmaya başladı. Zor ve acılı bir işlem ama tek çözümü bu hemen yap ki dağılmasın başka yerlere.
Sena_feyza yookkdahaneler canm bende oldu eczaneden küçük iğneli rolon var onu aldım sarımsak serumu verdi onu sürdüm… İyi geldi zamanla çıktı… Bide bittim sabunu ama hakiki si olacak onuda kullanabilirsin… Doktora gittiğimde başka varmı diye baktı dişi si erkeği oluyormuş sanırım üreme varmı diye baktı. Bittim sabunu nu instadan güvenilir Bi yerden aldım ben… Geçmiş olsun canm bende çok üzülmüştüm… Ama geçer Allah ın izni ile 🌹🙋♀️❤️
Zhnce yookkdahaneler kesik atmadım Annemin çok çok eski ve sert bi havlusu vardı böyle yüzünü silsen yüzün tahriş olur o derece Onu aldım deli gibi surttum baya acıdı kıpkırmızı oldu derisi kalktı resmen Sonra sarımsak ezip sürdüm Ben jiletle bıçakla kesik atacak kadar cesaretli değildim valla
yookkdahaneler Zhnce ya elimi değdim orayı hissetmedim resmen içim bi tuhaf oldu hemen doktora gitmem gerek