Annelerim canım cok sıkkın. Kızımın 2 buçuk aylıktan beri meme reddi var. Suan 5 buçuk aylık. Çok çabalıyorum tüm günüm ayakta sakinleştirerek yürüyerek emzirmeyle ya da uyurken emzirmeye çalışmakla geçiyo.. 5 aylıkken 500 gr almıştı. Bu ay 15 günde sadece 100 gr almış. Mama takviyesi yapmaya çalışıyorum ama onu da içmiyo zar zor günde belki 30 belki 60 cc. Napmalıyım ya cok üzülüyorum aç aç duruyo saatlerce..aslında çişli bez sayısı da iyi 2 saatte bir her açtığımda çiş oluyo. Ama kilo yok anlamadım aşırı hareketli ondan mıdır nedir ? yaşayan bu duruma çözüm bulan var mı ? Kaç gr alması gerekiyor bu ayda yani 6. Ay kontrolünde ? Uzun oldu ama cok kafaya taktım :(