Prensannesiyimm İyi geceler kızlar, oğlum 2 yaşında ve çok saçları dökülüyor.Baya bir seyreldi eşime hastaneye gidelim dedim ama kayınvalidem bir şey olmaz normal.o diyor.Sizce normal mi.? Dökülmemesi için ne yapabilirim?
CigdeminMevasi Prensannesiyimm Prensannesiyimm benim kızımında aon bir aydır çok dökülüyordu geçen gğn gittik doktora öevsim geçişlerşnden normal dedi badem yapı kullanabilirsin dedi yarın alıp deneyeceğim inş işe yarar
Prensannesiyimm CigdeminMevasi Yaaa çok teşekkür ederim benim de oğlumun hemen hemen 1,5 2 aydır dökülüyor