Merhaba sevgili anneler,
Doktorumuz 8. Aya kadar süt diyetine devam edecegimi söyledi. Çoklu gıda alerjisi var kızımda. Benim gibi çocuğunda besin alerjisi olan anneler ek gıda sürecine nasıl girdiniz, hangi besinle başladınız, nelerle karşılaştınız, gördüğünüz etkilerde hastaneye gittiniz mi, nasıl atlattiniz ve çok zorlandiniz mi ? ☺️ Bizim çocuk 5,5 aylık, çok az zamanım kaldı ama kafamda hala net bir plan yok