Yaz geliyor ve yaşadığımız yerde çok fazla sivrisinek var bütün pencerelerde ve kapılarda sineklik takılı olmasına rağmen bir şekilde tek tük te olsa giriyorlar. 3 aylık bebeğim var ve ısırırlar diye ödüm kopuyor. Siz ne gibi önlemler alıyorsunuz sivrisinekler için?