Merhaba kızlar. Bebeğim 7 aylık. 3. Gün bitti bugün kaka yapmadık önceki hafta da hep 2 günde bir kabız olarak (sert) yaptı tuvaletini. Yarın 4. Gün olacak. Bugün ek gıda da yemedi sabah sadece kayısı kaynatıp bir kaç kaşık yedirdim. Anne sütü içiyor. Ve şu pek içmiyor. Gecen hafta kabızlığı iyi gelsin diye şırınga ile verdim şu resmen 🥺 kaç gün olursa zararlı kabızlık?