Dln33 normalde sakin, kendi halinde bir bebeğim var. Yolculukta sıkıntı çıkarmaz koltuğunda oturur uyurdu. O gün yanıma meyve almayı unuttuğum için mecburen yol üstünde bulduk ve yedirdik. Arabanın içinde kendini sağa sola atmaya başladı, yerinde oturamadı çıldırdı resmen. Artık içinde hangi katkı maddeleri varsa aşırı enerji yüklemesi oldu. Hemen bir park bulup gezdirdik, oynattık ve enerjisini attı öyle sakinleşti