1Oguzunannesi Dünde bu saatlerde ağlama krizi geçirdi 2_3 saat bugün yine aynı saatte ağlıyor . Karnı tok altı temiz gazı kendi de çıkarıyor . Anlamadım çok ağlıyor korkuyorum napacagim 28 günlüğüz
FerdAzraMira 1Oguzunannesi karnına bakın şiş mi saat yönünde masaj yapın aynı saatler de geliyorsa ağlama krizi büyük ihtimal gaz sancısıdır benim kızım da öyleydi çünkü çok iyi bilirim Allah yardımcınız olsun umarım gaz değildir
1Oguzunannesi FerdAzraMira aynı saatte oluyo sabah hiç bisey yok karnı şiş evet ama masaj yaptırmıyor ağlamaktan helak oldu
Tonrikanne 1Oguzunannesi atak haftası da olabilir 4. Haftada benzer şeyleri ben de yaşadım sonra geçti hatta kolik mi diye korktum kabız olduğunu fark ettim. Haftada en az 3 gün 3 saat vs gibi kuralları varmış kolik bebeğin
FerdAzraMira 1Oguzunannesi gaz sancısıdır annesi o zaman doktoruna söyle kontrol etsin bitkisel gaz damlaları var hangisinden fayda görürsen bize hiç biri etki etmemişti maalesef
Ebruvekizlari 1Oguzunannesi sabaha kadar bile ağladığını bilirim kızımda çok rahat gaz çıkarıyor du ama doktor bir gaz damlası verdi o zaman oda rahatlamıştı bende rahatlamıştı
1Oguzunannesi FerdAzraMira bizede etki etmedi bir tane almıştım ama tekrar başka alacağım deneye deneye bulacağız artık
Ebruvekizlari Biogaia ve relactaz ikisi bize çok iyi gelmişti 5 ayına kadar kullanmıştım bütün gaz ilaçlarını kullandım ama iyi gelmemişti