Kızlar doğum yapalı 5 buçuk ay oldu ve nerdeyse 2 aydır ara kanamaların oluyor bu ay öyle bi oldu ki adet oldum sandım ama doktora gittiğimde olmamışsın dedi. Sonra adet oldum bugün tam 11 gün oldu ama hala ilk gün ki gibi kanamam var kafayı yemek üzereyim neden böyle oluyor. Normal mi bu durum. Böyle olan var mı