Alptug1 hiçbir şey yapmıyorum hatta biraz fazla yiyorum emzirdiğim icin sanırım çok sık acıkıyorum. Kiloyu da asla takmıyorum tek odaklandığım sey bebeğim doysun sağlıklı olsun ,belki takmadığımdan gidiyor birer birer kilolar. Göbek icin de ilk bir kaç gün korse taktım düzensiz bir şekilde.