Herkese iyi akşamlar bebeğim arada bir sürekli bağırıyor ama yüksek bir ses ile bağırma bazen.hic bağırmiyor😔 birkaç defa bazi kişilerin önünde yaptı görenler hasta mı neden bağırıyor felan diyor cok üzülüyorum 😔 doktora goturmelimiyim bir sorun olabilir mi kafaya cok taktım cok üzülüyorum bebeği böyle olan var mı ?