TTNCC2302 Bebeğim 1 buçuk yaşına girecek sabahları 9 10 gibi bazen 11 gibi uyanıyor etrafımdaki kişilerde sabah geç uyanıyor o açlığa alışmış o yüzden büyümüyor kilo almıyor diyolar etkisi varmı sizce
Zeliff TTNCC2302 akşam yatmasına bağlı ya aç olsa uyanır yenidoğan değil ki uyanamasin. Benim kızım 15 aylık akşam 9-10 arası uyur sabah 7.30-9 arası uyanır.
Dondurmalikahve TTNCC2302 Geç oldu mu ben kendim uyandırırım sonra uyumaz çünkü. Bi ara dışardaydık 12 de uyumuştu 9,30 da uyandırmıştım ertesi gece 9 da uyumuştu kaldırmasam düzen bozulacaktı.
Nesli06 TTNCC2302 kilosu ırsi de olabilir. Benim kızım 15 aylık geçen ay kontroller de 10500 çıkmıştı kilosu ama görsen 1 yaşında yoktur dersin aşırı minyon. Boyu kilosu ayına göre iyi ama nedense küçük duruyor. Banada diyorlar çok zayıf diye bende gerekeni söylüyorum. Bunun uykuyla falan ilgisi yok. Bebeler 2 dk durmuyorlar yerinde yedikleri de hemen gidiyor
TTNCC2302 Nesli06 baba tarafı minyon aslında bize de doktor kilosuna iyi demişti ama milletin ağzı dırmıyorki herşeye bi yorumları var görmüş geçirmişler diye her b.ku bildiklerini zannediyorlar afedersiniz sinirim bozuldu
Nesli06 TTNCC2302 millet konuşur bıkmaz sen cevabını ver susmuyorsa bidaha ver eninde sonunda susacak
Kocakgiller TTNCC2302 resmen saçmalamışlar benim kızımda 1,5 yaşında 9.400 gr ve sabah akşam 9 sabah 6 da kalkıyordu son bikac aydır 7,8.30 arası değişiyor o zaman benim bebeğim çok kilolu olmalıydı ve gece 3,4 kez kalkıyor emmeye😬
CigdeminMevasi TTNCC2302 ben uyku konusunda gerçektn çok araştrma yaptm ve doktorların deidği tek şey yemek nasl önemliyse uykuda öyle önemli. Çocuğunuz bence biraz geç kalkıyor yani 10-11 bebk için geç bi saat çnkü yemek düzeni olmuyor mesela bebeklern meyenolizması en çok 1-2 saatleri arasnda çalışırmışki öğle yemeğini sindirebilsin. Sizin bebeğinizn öğle yemeği geçe kalıyor akşamda öyle bnce he bunun büyümesiyle alakası nedir bilemem tabi ama uyanma saati en geç 9 olmalıymi bebeklerin
Lynn TTNCC2302 Ahahahahha o nasıl işmiş lan. Acıkınca “dur çocuğum şimdi olmaz uyuyoruz” mu diyorsun sanki. Yok ya kilo alamaması gözünün üstünde kaş olmasındandır. Başka neyden olacak. La havle vela kuvvet. Yine konuşmuş bi bok bilmeyen insan kılıklı şeytanlar.
Minnossareannesi TTNCC2302 Ne alakası var aç olsa uyanır çocuk🤦🏼♀️ İnsanlara uyup uyku düzenini bozmayın sakın sağlığı yerindeyse zayıf olsun mühim değil 🙏🏻