Sekerkizzz Arkadaşlar 37 haftalık dogum yaptım bebegimi yoğun bakima aldilar inleme var die enfeksiyon falan var biraz dediler solunum cihazında antibiyotik falan veryolar boyle olan oldumu ne kadar sürer cok korkuyorum
meleginannesiyim Sekerkizzz ay canım cok üzüldüm rabbim şifasını versin inşallah 37+ kacta doğum yaptın kac kilo dogdu ki bende 37+2 de dogum yapmıstım ama ciğer geliştirici vurulmustum 34. Haftada cok dua edicem korkma 1 haftadan fazla kalacagını sanmam ben normal dogum yaptım suyum cok gelmisti epey zor dogum yaptım doğuma yetişirken yollar kapalıydı 1 saat küvezde tutmuslardı
Sekerkizzz meleginannesiyim 37+1 3 kilo dogdu canim ama ciğer geliştirici yapmamıştı doktor ne olur dua edin yavrumu alayım kucağıma 😔
meleginannesiyim Sekerkizzz hic korkma 1 hafta küvezde kalır cıkar icini ferah tut belki 3-4 gün kalır hava verirler küvezde