Siringayla bebeğimin burnuna serum fizyolojik sıkarken başını oynatinca sert yeri burnunun içindeki yerine denk geldi çok ağladı birden . İç kısmına zarar vermiş olabilir miyim fenerle bakmaya çalıştım kanama yok ama kızarmış gibi geldi birşey olurmu çok endişeleniyorum 😥