Kızlar bebeğim sadece mama ile besleniyor 3 gündür yeşil kaka yapıyor.İshal değil yani bence ishal değil çok sıvı değil çünkü. Neden olabilir sizce pazartesi götüreyim diyorum bir yandan da korkuyorum ya neden olabilir acaba. Mama ölçüsüne biberon temizliğine dikkat ediyorum sadece tek kullanımlık yapıyorum kalanı vermiyorum. 😕