Bugün eczaneden jel aldım, arkasını da okumadan direkt sıktım kapıların köşesine. Dolap altlarına vs şimdi Bi baktım ilacın arkasına eldiven maske takın dio. Solumayın vs dio. Ev kokuo sanki ilaç. Kapıyı açtım şimdi havalansın diye. 3 aylık bebeğim var. Şimdi 114 numara varmış zehirlenme danışma hattı mı ne ona sorcam. Of salak kafam ya. Niye okumadım ki. Her zaman okurum ama bunu okumadım nedense ☹️😢😭😭😭 ciğerlerim hafif ağrıyo, hastaneye mi gitsem. Evde yatmıycam komşuya çıkcam birazdan mecbur 😢😢😢 of napıcam ya, ne zaman gider Koku acaba. Ve acaba zehirlendimmi ki.