Bebegim hayli ağırlaştı..Kaldırıp indirdikce dikiste yanma hissi var..Bide kot pantolon giyerim dar paça sıkıyor mu napiyor o zaman da agriyor?Kızlar bu yanma hissi ne zaman geçecek.. Dikis uçları yaniyor genelde üşüyünce çok sızlıyor..Önlem amaçlı ne yapabilirim