alice0334 yapamyorm asla ,geçen mecburi kaynanam gili çağırdım , okadar kötü bı gündü ki , yorgunluktan aglicaktm, ve bebgimde 4 aylık bana her an ihtiyacı varken kucağıma alamiyordum. Okadar kötü ağladı ki bayıldı resmen kucağımda uykusuz aç ,cidden kabul oldu mu o davet sorarım ..?? Bı yemek için değer mi yavrumu onca perişan etmeme ve benm ayakta duramayacak halime , Allah’ım sen konuyu biliyorsun ne diyim ,biraz anlayış ya biraz cidden:(