Ben kızıma 1 yaşından sonra uyumadan önce pirinç unu sütle ve irmikle muzla karıştırıyordum yediriyordum☺️gece uyanmiyordu. Bazen muz olmadığı zaman bebe bisküvisi karistiriyordum.kilosuda gayet iyiydi. Hatta obezlige doğru gidiyordu ama 2 yaşına girince boya verdi şu anda yaşıtlarından uzun