Canım bendede var o. Sanki dikiş atılırken fazlalık kalmış gibi dimi ? Ben doktoruma sordum kızlık zarının parçaları dedi ,😳😮 tabi şok oldum hâlâ daha inanasim gelmiyor. Dışarda ne işi var kızlık zarının ve doğumdan sonra da kalirmi kızlık zarı diye düşünüyorum