Esma84 Arkadaşlar aptamil prosyneo satıyorum 2 kutu biz başka aptamile geçtiğimiz için elimde mevcut .119tl ye almıştık 100 tl ye satıyorum ilgilenenlere duyurulur ✌️
Esma84 sila bir kutu kullanmıştık sonra nutricia geçtik o yüzden kullanmıyorum eğer satamazsam son haftalara doğru kullanacağım siz memnun musunuz?karıştırmak istemiyorum şimdilik zarar verir diye
sbldmr123 Açmadıysanız elinizdeki normal aptamil bitince prosyneoları kullanırsınız, sonra bitince gene normal aptamil alırsınız. Satamazsanız tabii :)