Arkadaşlar 4 ay önce doğum yaptım ve tüplerim bağlandı birdaha doğurursan yaşama şansın düşük dedi doktorum tüplerimi bağladı 4sezaryanim bu arada 3 hayatta birini kaybettim geçen ay adet oldum aşırı bir şekilde Orkid yetişmedi çocuk bezi kullandım bu ay adet olmadım tüplerim bağlı araştırdım hamile kalan varmış tüpler bağlıyken ama ben hamile kalsam bile alırlar bebeği yasak çünki hayati riskim var ay napcam bilemedim korkudan test yapmadım