Kesinlikle ilerlemeden çözüm bulun aynı durumla karşı karşıya kaldım, ilaç kullanmadım, 1 hafta içinde hafifledi, fakat meğer tedavi görmediğim için enfeksiyon içeride barınmaya devam etmiş, bana rahatsızlık vermeyen boyuttaydı ama bu sebeple bebeğim anne karnı enfeksiyonu ile dünyaya geldi ve doğduğunun ertesi günü 40 derece ateşle hastaneye kaldırıldı ve küvezde kaldı. Tamamen benim ihmalkarlığım ve bir sey olmaz iyiyim demem yüzünden. Lütfen gerekirse özele gidin, imkanınız varsa tabii ama aksatmayın. Iyi hissetseniz bile, bunu muhakkak çözün. Sizi korkutmak gibi olmasın, keşke beni de uyaran olsaydı bunları yaşamazdı bebeğim dediğim için yazıyorum.