37 günlük bebeğim var emziriyorum 2 gündür diş ağrısı çekiyorum eczaneden babama ağrı kesici almasını söyledim özellikle emzirdiğimi söyle dedim o da söylemiş ve majezik vermiş bende içtim ama şimdi internette baktım emzirenler majezik içilmemesi gerekiyor yazıyor çok korkuyorum bişey olur mu