Iyi aksamlar kizlar bebegim 3 aylik hamileligim boyunca hic sigara icmedm dogdugundan beridirde son 10 gundur iciyorm tek tuk biraz psikolojik acidan yalniz ve zor bi donem geciriyorm basladm maalesef yeniden olabildigince az icmeye calisiyorum sizler emzirirken sigara icerken ozellikle nelere dikkat ediyosunuz emzirmeden 2 saat once icmeye calisiyorum ellerimi yikiyorm dislerimi fircaliyorm sonrasnda sizin bebegi daha az etkilemesi icin yaptiginiz bir seyler var mi lutfen sadece sigara icenler yazsin