Merhabalar, işe başladığm için süt sağıyorum sürekli bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor sağınca cok cıkmqdığı için dolaba koyuyorum bekleyip üstüne tekrar sagıyorum istediğim miktara gelince buzluğa atıyorum yanlısmı yapıyorum acaba tecrübeli anneler nasıl bi yol izlemeliyim birde süt sağdığım için bebeğim ac kalacakmı korkusu var kafamda deli sorular 😞😞