Didem88 Kizlar aşı olalı yarım saat oldu. Bebegim açıktı bende emzirdim ama sonrasında kustu . Yoğun bi beyazlık çıkardı. Şimdi aşı geçersiz mi oldu
Durummm Bukett bizde de ertesi gün kusma basladi su seklinde bildiğim aşı yapıldıktan sonra 1 saat beklenmemesi gerekiyor hemen besledigin için mi acaba