Yarenemir34 nasıl yırtıldı ya ,markası ne ??Afedersin içinde iken mi yırtıldı.. Aslında ben de korkuyorum bebegim küçük daha ve ben 5 yaşına kadar düşünmüyorum..Çalışan anneyim ve ev borcu 5 sene sonra bitecek o zaman düşünürüm ve ücretsiz izine ayrılırım muhtemelen.