Fatmablmt-33 ben aptamilden evolviaya geçtim denemek için ama hiç memnun kalmadım. Bebeğim gazlı bir bebek forumda bazıları evolvia hiç gaz yapmadi diye önerince alayım dedim ama bebeğim 4gundur kaka yapmıyor😔 ayrıca gazına da hiç iyi gelmedi. Ama tabiki bebekten bebeğe degisir belki size iyi gelir. Kilo alımı da bu ay çok azdı mamadan dolayı olduğunu düşünüyorum