9 ay 14 günlük bebeğim var emziriyorum ve bu zamana kadar ayağımda sallayarak uyuttum. 3 ay sonra işe başlayacağım 10 gündür 2 uyku yapıyoruz ve ikisinde de memede uyuyor az önce annem uyutmaya çalıştı çığlık atıyordu birkaç kez daha denemiştik ama uyutamadılar.Ben işe başlayana kadar nasıl ilerlemeliyim ve 2 uyku normal mi