larapinar Kusmasını önlemek için önce emzirip sonra birazda aptamil ar mama versem kusmasını önler mi yada tam tersi yapsam? Böyle yapan var mı? Meme reddi olmaması için kaşık biberonla vericem henüz deneme yapmadım ar mama kusturuyor mu bilmiyorum bu arada
Birkedilianne larapinar Aptamil Ar kullanıyorum ben kusması baya azaldı birde maflor plus damla emzirmeyle mamanın arasından biraz vakit geçmesi lazım üst üstte olursa o zaman da kusabiliyor canım aklında olsun
Bus_ra65 larapinar benim bebegiminde reflusu vardı. Anti reflü mama da da kusuyordu. Bu mama iyilestirmez zaten şurup kullanıyor musunuz ? Bebeğim 4 aylık hala kusuyor doktor tavsiyesiyle kaşık mamaya geçtik çok şükür onu kusmuyor
limonkolonyasi larapinar Ar mama anti reflu ve kumaşı olan bebekler icin kızım küçükken kullanmıştım ama biberonla veriyordum ama bize iyi geldiğini söyleyemem ona rağmen kusuyordu daha sonra bebelac thickener kıvam arttici diye bisey buldum araştırmam sonucu çok şükür kusmayi o kesti emziren ya da mama verenler de kullanbilir Bi arastirin doktorunuza danışın sonra bana dua edin 😅
larapinar Birkedilianne maflor ne damlası oluyor🤔 benim bebeğim çok kusuyor ara verirsem tekrar tekrar kusup kusup emmek isteyebilir ama😔
larapinar Bus_ra65 gastrotus baby ve gaviscon verdi doktorumuz ama asla yutturamadım her denememde kendini daha çok kusturuyo şırıngayla da yutturamadım
Drkn Bebelac gold thickener kullanmıştım ilk 6 ay resmen kurtarıcımdi çok faydasını görmüştük kızım mama ile beslendiği için mamasına karıştırıp veriyordum
Birkedilianne larapinar reflüsü olan bebekler için maflor plus ben kullanıyorum çok memnunum 3 4 günde bir kusuyor artıl çok şükür saat olarak aralılkı ver mamayı emsin yarım saat sonra falan mamayı yedir direk verirsen kusar canım onu demek istedim
Birkedilianne larapinar birde karnını doyurduktan sonra yarım saat falan yatırma gazını da direk çıkarmıyorum kusmasın diye bir 10 dk sonra falan çıkar dediklerimin hepsini yapıyorum işe yarıyor tavsiye ederim
larapinar Birkedilianne aşırı gazlı olduğu için hemen gazını çıkartmaya çalışıyorum çıkartmazsam daha çok kusuyor gibi geliyor😔 teşekkür ederim bilgiler için🌸
Birkedilianne larapinar Rica ederim canım direk gazını çıkardığın için kusuyor olabilir bizde öyleydik şimdi 5 10 dk sonra kaldırıp çıkarıyorum gazını🌹