Deletedmom_71 Gebelik zehirlenmesi yaşayıp dogum yaptım 6.5 aylık oldu oğlum bu bikac gündür ellerim ayaklarım kaşınıyor devamli. Bugun ise yine şişlik başladı baş ağrısı ve göz kararması xa var heryerim cok kaşınıyor. Yaşayan başına gelen var mı