Tuceeee 10.aya giricez.Eline veriyorum,baya da yıyor.Bazen yeter diyip alıyorum.Acaba kendımı bırakmalı ?
Snowglobe Tuceeee ben anne sütü aldığı için ek gıdayı olabildiğince az vermeye çalışıyorum. 9. Aya az kaldı. 1 yaşına kadar böyle devam etmeyi düşünüyorum. Tabi aç kalmasın ama son doyumluğu meme ile yapıyorum.
Tugceonrdml_ Tuceeee bırak ç istediği kadar yesin ilerde yemek yemesse cok üxülürsün kızım 1 yasında emiyor ek gıda sadace meyve yiyor yada gğnde bir öğün püre onun dısında hiç bir şey yemiyor
shawty Tuceeee bence almayın elinden yesin doysun acıkınca süt verirsin ☺️ iştahlı bir bebekse yesin inşallah 🙂
kirmizibasliklikiz_ Tuceeee bunu bende merak ediyorum. Istememezlik yapmiyor verdikçe yiyor en son cok yedigini dusunup kesiyorum acaba doyma hissi var mi doyunca istememezlik yapiyorlar mi
Fatossncttn Tuceeee bence siz belirleyin benim kızım geçen çok yemek istedi ve istediğini yaptım ve felâket bir şekilde kustu o yüzden ölçüyü biz belirleyin