Feyebyusmuh canım aynısı bende yaşadım dün. Güzelce ılık suda yıkadım göğüsümü o kabarcık tam ucundaydı benim o yumuşadı onu hafif soydum minicik birşey zaten. O kabarcığın sebebi süt göğüs ucunda birikiyor tıkıyor orayı onu açman lazım mutlaka. Sonra yara yapmıştı birde bebeğim yeni anne olduğum için mustela ayve çekirdeği vırt zırt hereşyi kuşlandım dün kıpkırmızıydı uçları. Hemen hametan sürdüm. Emzirme öncesi yıkadım yıkamayı sakın unutma hemen toparladı kendi. Biraz dinlensin diye sağıp biberonla içirdim 1 saat öncede göğüsümü verdim çok şükür kabarcıkda yok kanallarda açık canımda acımadı