Seymaslan suprafen yazdır canım onun bebeğe bir etkisi olmuyor en hafifi ve iyi de geliyor benim daha yeni geçti. Doktorlar antibiyotik veriyorlar ben antibiyotik içmedim bebeğe yan etkisi çok benimki 2 aylık daha benim kadındoğum doktorum önerdi bunu bebeğe yan etkisi de yokmuş 1 haftadan fazla kullandım ben geçmek bilmedi salgın var heralde herkes öyle kulağım dişlerim boğazım heryerim ağrıyordu