Katun bazı insanlar gerçeğini bildiği şeyi özellikle dinizle ilgili olarak unutup üstüne giderler çünkü çağımızda herşey normalleştirilmiştir. Duyunca yaptıkları hatanın üzerine gerçeği görmeye tahammül edemezler. Buna bende dahil ayrıca bende günümüz normalindeyim ne yazıkki. O yüzden senlik birşey yok cnm peygamber efendimizin bir hadisini burda paylaşıp benim de görmemi sağladığın için büyük sevap kazandın Allah razı olsun. Çünkü her kim dinimizden birşeyi Müslüman kardeşine hatırlatırsa veya sunarsa sevap kazanır Allahın izniyle inşallah 🤲