Moralim bozuldu paylaşmak istedim. Bu ay belki 1 hafta sadece geceleri yaktık doğalgazı o da 22 derecede. Fatura 402 gelmiş. Geçen ay açıktı 396 gelmişti. Bu ne arkadaş delircem ya yazın böyle mi gelecek bu fatura kullanmadığımız şeye nasıl geliyor..