Boncuk21 bebelac kullandım bebegimde aşırı gaz yaptı, doyurmadı yarim saat kırkbeş dk de bir açlık çekiyordu mama sonrası kusuyordu sma başladık iki aydır onu kullanıyoruz benim bebeğe iyi geldi çocuğa göre değişiyor deneme yanılma yöntemiyle bulacağız doğruyu