Kızlar galiba en büyük korkularımdan biri başıma geliyor bebeğim çok gazlı daha 8 günlük bugün 1-1.5 saatte bir uyandırıyorum sarılıktan dolayı memeye geldiği n ağlıyor karnı gürül gurul birazcık ağlarken çıkarıyor gazı, emiyor uyuyor sonra çıkmıyor gazı çıksada o bir saatte doluyor yine bu gazlı bebek olduğu için mi erken değil mi bu gaz sancıları için moralim aşırı bozuk bi tavsiyede bulunun lütfen çıkmıyor gazı karnı aşırı ötüyor