1kz1ogln_ Minikpandam33 gayet iyi benim oğlumun 20 idi 13 e düştü geçiyor artık dediler sarılık tedavisi gördü
Birkullanici Minikpandam33 artık takibe gerek yok kendi kendine düşer zamanla büzimde böyleydi 2.ayında ancak 6 olmuştu