yuhumgeliy GizemElf bana normal geliyor mesela molfix3numara almıştım geniş diye hiç değilmiş sleepy extra daha güzel ve geniş geliyor bana 8600 kg kızım daha yeni 4 numaraya geçtim , daha da 3 numara kullanırdım boğumları var diye geçtim
GizemElf yuhumgeliy anladım peki memnun musun hiç kullanmadım buyüzden soruyorum bio natural kullandım memnun kaldım 🌸
Kaptan03 Bende daha yeni geçtim sleeppy extraya memnun kaldım molfix.kullanıyordum bu daha yumuşak geldi aynı.genislikte
Aloneeee GizemElf valla natural ile bence aynı ben çok bi fark göremedim inan bana göre tek farkı ekstra sadece biraz daha ince gibi. Memnunum sızdırma fln yapmıyor pişik de yapmadı