Serpil51 19 ay 13 günlük oğlum var hala emiyor bıraktırmadım ama çok sık emmiyor sabah uyanınca öğlen uykudan önce bi de akşam uyurken şekerleme niyetine. Saat 2 ye doğru uyur gündüzde 4 4 buçuk gibi uyanır akşam da 10 buçuk 11 de uyur 7 buçuk 8 de uyanır. Kahvaltı da Tahin pekmez,bal,reçel,peynir,yumurta yer portakal suyu sıkarım genelde. Ama hala öğle yemeği düzenimiz yok sabah akşam 2 defa da ara öğün yapar. Ek takviye kullanmıyoruz. Bir defa kefir aldım hiç sevmedi. Bazen kendi kendine oynar bazen de beni yanında ister. Böyle bir hayatımız var 😀