Hayallerim95 Kızlar bebeğime mama aldım 3 hafta sonra açıldıktan sonra tüketmeyin yazıyor 3 haftayı geçti ben yinede verdim ama tekrar mı almam lazım kullandım sıkıntı olurmu aklıma takıldı ya
Diva Hayallerim95 ben doğduğundan beri mama kullanıyorum şuan 5 aylık çocuk doktoruma sorduğumda ağzı güzel kapatırsan bir sıkıntı olmaz vere bilirsin dedi ben bir sıkıntı yaşamadım
Hayallerim95 Diva evet ağzı kapalı iyide muhafaza ettim ama öyle yazınca aklıma takıldı peki siz hangi marka kullanıyorsunuz arkasında süresi yazıyor mu
Diva Hayallerim95 her markanın arkasında yazıyor o şuan sma kullanıyorum arada aptamil ve hipp kullandığım olmuştu bize en iyi gelen gaz yapmayan sma optikpro olfu kilo aldırmasıda gayet iyi
Hayallerim95 Diva yanş 3 haftayı geçti yinede versem sıkıntı olmaz dimi bitene kadar yani siz öyle kullandınız mu uzun süre mamaları bitene kadar yani
Diva Hayallerim95 evet kullandım doktorum öğle söyledi sizde isterseniz kendi doktorunuza sora bilirsiniz