Baharnerede Merhaba Kızlar aranızda Bebelac Gold kullanan var mı Bir de hangi mamaları kullanıyorsunuz 🌸bebekleriniz kaç aylık
emirinannesi3434 Baharnerede bebelac gold aptamil sma hepainiökullandım evolvia çok iyi geldi bize doktor tavsiyesiyle geçmiştik 2no ile devam ediyoruz
Nlulug41 Ben bebelac gold kullanıyorum kızıma kesinlikle gaz yapmadı aptamilden sonra ilaç gbi geldi o mama bize ve kızım mama çocuğu ve kilo alımı bebelacla çok iyi🙏
Elif_123 Celia nutricion Fransa markası çok memnunum eczaneden getirtiyorum çocuk doktoru önerisiyle içeriği çok iyi
Baharnerede emirinannesi3434 evolvia ilk ay bende kullandim bizde kabızlık yapti çoçuk kaka sını yaparken cığlik atiyorduu