Kızlar selam oğlum 2.5 aylık. Bu zaman kadar iki göğsümüde eşit emdi hala da öyle aslında ama bazen sol memede 1.-2 dk kaldıktan sonra ağlayıp bırakıyo sakinlesince telrar teklif ediyorum solu yine almıyor. Sağı teklif ediyorum emmeye başlıyor. Sizce neden olabilir.