Sonsuzsevgi herşeyi denemiş bir anne olarak öncelikle ağlamasının sebebinin gaz olduğuna emin olun lütfen heryerini kontrol edin kızarıklık pişik vs var mı diye çünkü gaza odaklanıp başka bir sorunu varsa göremiyoruz. Sol elinizi karnının üzerine sağ elinizi popodan destekleyerek cenin şekline benzer bir pozisyonda hafif hafif zıplatın elinizin sıcaklığı karnına iyi gelecektir aynı zamanda gaz sancısı varken düz durmak daha da arttırıyor sancıyı o yüzden öne doğru eğimli durması sakinleştiriyor. Benim oğlum öylece uyurdu elimde sonra hiç pozisyon değiştirmeden yatağına yatırırdım yada kucağıma. Çok sarıp giydirmeyin. Duş aldırın. Bacaklarını karnına doğru büküp itin ağlamıyorken çok iyi gaz çıkarıyor. Bir de siz yemeklerden sonra acı yavşan otu demleyip 1 bardak için. Umarım faydasını görürsünüz. Allah şifa versin