Selam anneler Ew dışı yere düşen emzik kaynatılıp tekrar kullanılır mı yoksa çöp mü oldu artık sormak istedim bide kaynatma derseniz awent emziğimiz Yani bildiğin kaynar suya mı atılmalı 1 dk bekletip kaynayan suyu öyle mi atalım en azından bunu genel sordum Yani biberon temizliği içinde direk kaynar su silikon uçlara nasıl olur acaba 5 dk kaynar suda durması yeterli mi birde