Kareloglum 39 günlük oğlum var. Gaz damlası olarak sap simplex ve biagai kullaniyoruz fakat biagai ilacimiz bitti . Kullananlar varsa acaba devammi ediyrz damlaya yoksa degistiriyormuyuz? Yada sizin kullandoginiz gaz damlasi var mi?
Ruzgar123 Kareloglum yani siz bilirwiniz ama damla kullanma bence gazı olan bebekde asla etki etmior belli bir süre sonra kendiliğinden geciyor
Gokcennderenn Kareloglum ben sadece biogia kullanıyorum ve çok memnunum bebeğim zorlanmadan yapıyorm 2 bucuk aylığız hala kullanıyorum 3 aya kadar kullan dedi doktorum hme biogia gaz değil sadece bağırsak da düzenliyor
Aysedemirrrrr Kareloglum bia gaia gaz damlası değil bağırsak düzenliyici. Bem agulin bitkisel yağı öneririm