Zeynep_01
Bebeklerin su içmesi aslında zarar yada sorun değil, sadece su ihtiyacını mama veya anne sütünden ek gıdaya geçene kadar karşılıyorlar.
Onerilmeme sebebi ise küçücük midesini suyla şişirmemesi için. Mama veya süt ihtiyacını önlememesi icin. İstiyorsan çay kaşığı ile icirebilirsin. Sudan zarar gelmez